fbpx
TT Online

Vi vil tilby et komplett digitalt treningssenter for deg, der du vil, når du vil!

Vårt mål er at det skal være enkelt å trene, selv for de som ikke ønsker, eller har mulighet til å dra på et treningssenter.

Bli med på vår hjemmetrening!


BRUKERVILKÅR

PERSONVERNVILKÅR
TT Online

Vi vil tilby et komplett digitalt treningssenter for deg, der du vil, når du vil!

Vårt mål er at det skal være enkelt å trene, selv for de som ikke ønsker, eller har mulighet til å dra på et treningssenter.

Bli med på vår hjemmetrening!


BRUKERVILKÅR

PERSONVERNVILKÅR

Sykkel intervall 30

Timen inneholder oppvarming, 4 drag med 3-6 min varighet, instruktørern legger opp til en god intervall økt som veksler mellom arbeid og aktiv hvile og nedtrapping. Kundene bestemmer selv hvilken motstand, hastighet og stigning man holder, og dette tilpasses ila timen. Sykkeltime med moderat intensitet, fokuseres på puls. 83-88% HFmax.
Dette innholdet er kun tilgjengelig for innloggede medlemmer.
Instruktør: Elisabeth
Timen inneholder oppvarming, 4 drag med 3-6 min varighet, instruktørern legger opp til en god intervall økt som veksler mellom arbeid og aktiv hvile og nedtrapping. Kundene bestemmer selv hvilken motstand, hastighet og stigning man holder, og dette tilpasses ila timen. Sykkeltime med moderat intensitet, fokuseres på puls. 83-88% HFmax.
Dette innholdet er kun tilgjengelig for innloggede medlemmer.

Hvor bra var denne treningen?

Klikk på en stjerne for å gi din vurdering

Likte du treningen?

Hjelp oss å bli bedre!

Vi setter pris på om du forteller oss hva du syntes om denne videoen