fbpx
TT Online

Vi vil tilby et komplett digitalt treningssenter for deg, der du vil, når du vil!

Vårt mål er at det skal være enkelt å trene, selv for de som ikke ønsker, eller har mulighet til å dra på et treningssenter.

Bli med på vår hjemmetrening!


BRUKERVILKÅR

PERSONVERNVILKÅR
TT Online

Vi vil tilby et komplett digitalt treningssenter for deg, der du vil, når du vil!

Vårt mål er at det skal være enkelt å trene, selv for de som ikke ønsker, eller har mulighet til å dra på et treningssenter.

Bli med på vår hjemmetrening!


BRUKERVILKÅR

PERSONVERNVILKÅR

Kondis 30 og Styrke 30

Første halvdel er kondisjonstrening på gulv, med hopp og enkle trinn. Må ikke hoppe om du ikke vil/ kan. Andre halvdel er styrketrening for hele kroppen som passer for alle. 30-35 sek./10 repetisjoner i 2-3 serier. Utstyr: Vektstang
Dette innholdet er kun tilgjengelig for innloggede medlemmer.
Instruktør: Tina I. H.
Første halvdel er kondisjonstrening på gulv, med hopp og enkle trinn. Må ikke hoppe om du ikke vil/ kan. Andre halvdel er styrketrening for hele kroppen som passer for alle. 30-35 sek./10 repetisjoner i 2-3 serier. Utstyr: Vektstang
Dette innholdet er kun tilgjengelig for innloggede medlemmer.

Hvor bra var denne treningen?

Klikk på en stjerne for å gi din vurdering

Likte du treningen?

Hjelp oss å bli bedre!

Vi setter pris på om du forteller oss hva du syntes om denne videoen