fbpx
TT Online

Vi vil tilby et komplett digitalt treningssenter for deg, der du vil, når du vil!

Vårt mål er at det skal være enkelt å trene, selv for de som ikke ønsker, eller har mulighet til å dra på et treningssenter.

Bli med på vår hjemmetrening!


BRUKERVILKÅR

PERSONVERNVILKÅR
TT Online

Vi vil tilby et komplett digitalt treningssenter for deg, der du vil, når du vil!

Vårt mål er at det skal være enkelt å trene, selv for de som ikke ønsker, eller har mulighet til å dra på et treningssenter.

Bli med på vår hjemmetrening!


BRUKERVILKÅR

PERSONVERNVILKÅR

Kortintervall 45, Kapp ved Mjøsa

45 minutter kondisjonstrening på mølle, eller annen kondisjonsapparat. Timen inneholder 10 minutt oppvarming, 25 drag med 40 sek jobb og 20 sek pause. Disse 25 dragene deles opp først med 12 drag, deretter 2 min pause, så 13 drag. Timen avsluttes med nedtrapping. Du bestemmer selv hvor anstrengende timen blir. Timen passer alle. Utstyr: Tredemølle
For å få tilgang til denne videoen må du være medlem.
Instruktør: Elin
45 minutter kondisjonstrening på mølle, eller annen kondisjonsapparat. Timen inneholder 10 minutt oppvarming, 25 drag med 40 sek jobb og 20 sek pause. Disse 25 dragene deles opp først med 12 drag, deretter 2 min pause, så 13 drag. Timen avsluttes med nedtrapping. Du bestemmer selv hvor anstrengende timen blir. Timen passer alle. Utstyr: Tredemølle
For å få tilgang til denne videoen må du være medlem.

Hvor bra var denne treningen?

Klikk på en stjerne for å gi din vurdering

Likte du treningen?

Hjelp oss å bli bedre!

Vi setter pris på om du forteller oss hva du syntes om denne videoen